h1

Vecka 37+3

21 december, 2011

Foglossningen har känts ok idag, så bara för det halkade jag ikväll. Benen gled isär och sen dess har jag vansinnigt ont. Fick brev från Försäkringskassan igår om att de inte tyckte läkarintyget var tillräckligt utförligt, så nu har läkaren på sig till 5/1 att komplettera innan jag får besked om jag får någon ersättning alls. Hoppas läkaren kan skriva lite bättre nudå, annars blir det tufft i januari!

Idag kom jag på att de nyinköpta (begagnade från Sjalbarn.se) bärsjalar inte blivit tvättade, så det tog jag tag i. En vit Aldoria bambu soft och en Sino Hjortron har flyttat in hos oss och jag tror att Aldorian får åka med i BB- väskan.

När jag ändå hade fått tankar på BB-väskan så letade jag fram en påse med lite amningskläder, så nu har jag tvättat upp ett par amnings-bhar och en Boobtröja också. Jag vet att det finns ett par bh-ar till och ett Boob-linne, men hann inte leta fram allt. Nu hoppas jag bara att jag får ungefär samma form och storlek som tidigare, så de passar. Hur som helst är det något att börja med.

BB-väska är kanske dags att börja packa nu?! Om den här bebisen kommer vid samma tid i graviditeten som Storebror, så blir det imorgon! 🙂 Den dagen hade vi tid hos bm kl 11.30, men exakt den tiden checkade vi in på förlossningen istället. Imorn har vi tid hos bm…