Archive for 6 november, 2011

h1

Vecka 31+0

6 november, 2011

Jag inser att det är mindre än 9 veckor kvar nu och tiden går bara fortare och fortare för varje vecka. Jag är fortfarande energilös och känner mig konstant trött och det hjälper inte hur mycket jag än vilar. Igår somnade jag med Lille A när han skulle sova middag. Efter en dryg timme gick han upp, men själv sov jag en timme till.

Igår kväll pajade även främre delen av bäckenet också. Jag skulle resa mig ur soffan och M hjälpte till att dra mig i handen. Då sa det brak rakt ner i underlivet och den lilla stabilitet jag hade kvar innan försvann på en sekund. ONT gjorde det inatt vid minsta lilla rörelse.

Förra veckan köpte jag en bärsjal från en tjej på Sjalbarn.se och den kom i onsdags. Jag fick den för 300 kr och den verkar hur mysig som helst. Den är galet mjuk och jag längtar sååå efter att få stoppa ner vår lilla bebis i den.

I fredags låg dessutom en avi i brevlådan. Efter lite efterforskningar kunde vi konstatera att det är barnvagnen som kommit. Vi beställde den för att ha den här i början av december. Eftersom vi beställde från Tyskland ville vi ha lite marginal med leveranstiderna. Men tydligen gick allt fortare än beräknat. Vi åkte för att hämta den, men framme på ICA insåg jag att det stod att vi kunde hämta den fr.o.m. 7/11… Suck! Enligt länken från Pingpong, där vi kan följa kollit så ligger vårt paket i Örebro och ligger till sig. Men imorn hämtar vi ut den och sen har vi den hemma. Då kan jag mäta och sy en mysig fleecepåse till liggdelen.

Imorn är det också dags att titta in på vår lilla gosgroda igen. Vi ska göra första tillväxt-UL och få träffa dr B.